Thursday, February 19, 2009

HuH...tAhLa

hola semue!!! (friends, strangers, ...whoever it is... i know there are people read my blog but refuse to follow.. hehe.. suke hati lah korg..xkesah pon).

let me flash back... hmm. i havent updated my blog since 3-days ago..
tu ar.. nk ckp bz x ar.. tp malas nk gi cc.. kat umah sewe ni xde internet.. kalo blk umah parent baru ade... tp kalo aku update pon xde mende sgt pon aku nk citer kat korg..
just the same routine all over again..

harini xde mood sgtlah.. xtau lah nape..
rase cam kosong je...
I miss my frens kat kl sgt....
(nora, aha, zaim..... aku rindu gle kat korg!!!)
tp may b this week xdpt blk kot..
coz hari jumaat ni ade dinner utk A.D. kolej..
pastu hari ahad ni kene gi trip kat johor.. nusajaya ngn ptp.
utk assignment B.D... adoi...
XDE MOOD nk gi sane eventho ramai2 ngn budak kelas sume..
tahlahh..

dah lah presentation B.D. haritu cam gampang je aku...
memanglah lecturer puji my presentation (klam kabot gak sbnrnye aku)..
but member group aku yg lain.. cam rase bersalah kat diorg
put most of the task kat diorg..
xpelah major issue.. aku participate lebeyh..
aku nk lead.


asyik teringat kan sumthing dat i shouldnt remember lately..
may b i havent found the things dat i want yet..
n may b i felt pressure with the environment around me..

i miss being treated nicely n attentively...
n i miss the shoulderdat i used to cry on...
xpelah sume dah xde.. i accept it..

hurmmm... at least i can throw my thought n feeling here!

k cao!

-cyfulnizam-

No comments:

Post a Comment