Saturday, February 7, 2009

bak mai cni!!

Salam kpd sume yg sudi bace blog sy =)
(first time gune ayat sopan satun lelaki melayu terakhir. =P)

Im back again!!! ye ar tu pas 2 hari gak lah menghilangkan diri. ye la kan kat umah bangi tu susah nk dpt internet. xde wifi kat area umah tu. aku xde broadband sendirilah. xmampu kat nk kene byr sendiri tipa2 bulan.

ok k. tros ke pokoknya ya dong. kapan nnt guey bisa pusing omong kosong lagi. jadi kita teruskan diskusi kita ya bapak2 dan ibu2 semua. jap2 aku nk ingat balik ape ea bende aku buat dua hari lepas.... hmmmm. haa mmg terbaik!!! lupe kot. aku cite ape yg aku ingat je lah..
hmm pas aku post second entry aku tu.. jln nk blk umah dr cc.. terserempak ngn budak umah aku.

"Anip: nizam kau dr mane?" (dlm kete zul)

"Aku: dr cc td. korg nk pegi mane ni?"

"Anip: ktorg nk gi tgk wayang kat alamanda. kau nk ikot x?"

"Aku: hmm sape ade umah?"

"Anip: Apong ade ar ngn member die. kalo kau nk ikot jom ar skali."

"Aku: Hmm bleh gak."(tgh pokai ni. tp nnt boring. pegi je lah)

"Anip: Pakai camni je ke?"

"Aku: dah biase pakai short ngn t-shirt tgk wayang."

"Anip: k jom."

Then gi tgk wayang ngn member aku sume (aku, anip, zul, apis, azfa, bai, mowk, ngai, bob, gbot).. cite ONG BAK 2! tebaik en? citer boleh tahan gak lah. mule2 xfaham coz plot citer tu berterabur. aksi terajang menerajang mmg non-stop gak ar. tgk sampai ketap-ketap gak ar gigi coz sejuk. haha. poyo je dah biase pakai short ngn t-shirt je tgk wayang. Then dah abis tu.. ktorg ramai2 ni lepak kat Presint 9 (aku pggl kdai mamak berkembar berebut coz 2 kedai mamak sebelah2 berebut customer). ktorang biase lepak kat kedeai kerusi merah. Padahal esknye aku ade kelas ni.. lepak sane smpai 2 pagi.. buat cam xde kelas je. ilek sudeyh. jarang pon kuar ramai2 camni.

K ni dah masuk hari jumaat dah ni...
Sampai umah frm melepaking td.. Ngai ajak tgk movie kat pc ak...hanief n apong join skali (sume dah ngantuk dah ni actually.. esk ade kelas..) tp aku bukak gak lah.. coz aku bukannye bleh tdo tros pon.. at least ade org temankan aku kat bwh sorg2 ni. aku bukak cite kung-fu panda coz aku pon blom tgk lg.
then tgk dlm keadaan mate terkebil-kebil. hanief dah naik atas. apong dah padam. tggl aku ngn ngai je tahan lg tgk sampai abis. pas2 tgglah aku sorg2 kat bwh. nasib baik dah ngantuk gle. so bleh tdo tros. xde pk bukan2. hihi.

9.30am:
"phone: &*^$#^#^%%&^*/****"

"aku: urghhhh. (tekan turn off alarm)"

Sedar2 je dah pukol 10.30 pg... (dlm hati)alamak aku ade kelas invest..!!!! adoi.. hmm. ngantuk ar. dah terlambat dah nk gi kelas ni.. tdo je lah. bangun pon kol 12 lebeyh pastu.. mmg bantai tdo.. tp siang jumaat tu.. totally aku x ingat aku buat pe... sum1 ingatkan aku!!!

to be continue..

No comments:

Post a Comment