Sunday, March 11, 2012

Aku rindukan dia...

Bismillahirrahmanirrahim.

Ya Allah ya Tuhanku...
Setiap hari aku berdoa agar ditetapkan imanku dan amalku terhadapMu
Kau tunkjukkan lah jalan agar sentiasa dekat kepadaMu dan menjauhi laranganMu ya Allah
Walaupun pahit untuk aku terima kenyataan apatah lagi untuk menempuhinya ya Allah
Maka kau berikanlah kekuatan kepada diriku ya Allah utk meneruskan hidup walaupun tidak berteman buat masa ini...
Sesungguhnya aku rindukan dia ya Allah...
Ya Allah ya Tuhanku...sesungguhnya Kau akan berada sentiasa dekat dengan hambaMu ketika saat hambaMu lemah dengan sentiasa mengingatiMu ya Allah...
Tunjukkan lah jalan agar aku lebih kuat dan tenang menghadapi dugaanMu ya Allah...
Sesungguhnya aku percaya akan janjiMu yang benar...

Amin.

No comments:

Post a Comment